POZIV NA DOSTAVU I AŽURIRANJE PODATAKA O KLIJENTIMA

Zakonski i regulatorni propisi nalažu svim bankama u RH da prikupljaju i evidentiraju točne i potpune podatke o svojim klijentima putem Upitnika za provedbu dubinske analize klijenata i ostale zakonom propisane dokumentacije. Upitnici se prikupljaju prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa, a zatim ažuriraju u razdoblju od jedne do četiri godine, ovisno o klijentu i njegovim poslovnim aktivnostima po računima otvorenim u Banci.

Ukoliko ste na kućnu adresu dobili pismenu obavijest Podravske banke za ažuriranjem svojih podataka, Upitnik možete isprintati, popuniti i osobno ga dostaviti u bilo koju poslovnicu Podravske banke (Upitnici se nalaze u dnu ove obavijesti). Rok za dostavu Upitnika u Banku je do 10. travnja 2020. godine, a sa sobom ponesite i sljedeće:

  • važeći identifikacijski dokument (osobna iskaznica ili putovnica te OIB ako nije naveden u dokumentu)
  • porezni broj ako niste porezni obveznik Republike Hrvatske
  • izvadak iz registra stvarnih vlasnika (ako ste poslovni subjekt obveznik upisa u RSV)

Molimo Vas da to svakako učinite najkasnije do 10. travnja 2020. godine jer će Banka biti prisiljena onemogućiti bilo kakve transakcije s Vaših računa sve dok ne ispunite svoju zakonsku obvezu.

Za sva pitanja možete nam se obratiti na telefon 072 20 20 20 (ponedjeljak do petak od 7:00 do 19:00 sati, subota od 8:00 do 13:00 sati) ili na e-mail adresu info@poba.hr.

Upitnik za fizičke osobe
Upitnik za pravne osobe
Upitnik za politički izložene osobe
Podaci se učitavaju Podaci se učitavaju